weer pura vida! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Mieke - WaarBenJij.nu weer pura vida! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Mieke - WaarBenJij.nu

weer pura vida!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

19 Augustus 2014 | Panama, Panama-stad

Hallo allemaal!!

Vandaag mijn eerste dagje panama city, na een lange reis en een nachtje lang lang slapen. In het vliegtuig al veel leuke mensen ontmoet, nederlands stel op weg naar colombia omdat hun zoon daar gaat trouwen :) leukste is nog dat ze in hetzelfde vliegtuig terug zitten!! Kunnen we mooi ervaringen uitwisselen. De langste trip zat ik naast n portugese jongen die in colombia werkt. De hele reis van 10u gezellig gepraat, in engels maar ook veel in het spaans. En nu zit ik gezelligaan tafel met mede hostel bewoners en wordt me net gevraagd of ik mee de berg op wil hikenvoor n mooi uitzicht over stad. Dus ik ga weer!! Ik ben prima aangekomen en heb enorm veel zin in het avontuur hier!! Schrijf jullie snel weer:):)

Pura vida y hasta luego!!xx

  • 19 Augustus 2014 - 18:44

    Maaike Grovenstein :

    Geniet ervan Mieke! Ik ga je weer met plezier volgen!
    -x-

  • 19 Augustus 2014 - 18:57

    Marleen:

    Het klinkt nu al weer gezellig!!maak er een dolle boel van !

  • 19 Augustus 2014 - 19:04

    Christel:

    Klinkt inderdaad alweer, gezellig, avontuurlijk en zoals backpacken hoort! Heerlijk al die mensen en nationaliteiten leren kennen. That's life!!
    Had toch mee moeten gaan dan had ik mijn Portugees kunnen oefenen

  • 19 Augustus 2014 - 20:35

    Antonette:

    Hey Mieke,

    Leuk dat we je weer kunnen volgen via je reisverslagen. Veel plezier.

  • 19 Augustus 2014 - 20:43

    Annette:

    Hey zus,

    Klinkt weer gezellig! Geniet ervan! X

  • 19 Augustus 2014 - 22:36

    Marieke :

    Gaaf maat!!! Jij vermaakt je wel :) had ook niet anders verwacht! Xx

  • 19 Augustus 2014 - 22:43

    Sjoerd:

    Genieten genieten genieten!!!

    Heel veel plezier.

    xxxx

  • 20 Augustus 2014 - 08:53

    Johan:

    Dag Mieke,

    fijn te lezen dat vlucht al een leuke start is geweest.
    Heel veel plezier en succes ook van Dinie.
    Bljf de blog volgen.

    Groeten uit Lauwe.


    Johan

  • 20 Augustus 2014 - 08:57

    Mariska:

    Floortje Dessing in spé! Veel plezier, gave ontmoetingen en mooie ervaringen gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Sept. 2013
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 13026

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 September 2014

Panama y Colombia!!

14 September 2013 - 31 December 2013

Costa Rica y Cuba

Landen bezocht: